Returnera eller Byta Ut Er Beställning

Välkommen till vår självbetjäningsväxel öppen 24/5. Registrera ditt byte och behandla din retur genom att följa stegen nedan. Se till att du skickar all din beställningsinformation.

Utbyta

Vi accepterar alltid bytesförfrågningar, produkten måste skickas tillbaka inom 3 dagar från den dag du fick produkten, annars avvisas bytesförfrågan. Skäl för retur är endast om produkten är skadad på grund av frakt eller det finns något storleksfel. VI TÄCKAR INTE FRAKTAVGIFTER

Retur

Vi accepterar returer endast av dessa skäl.

ENDAST OM VI SKICKER FEL STORLEK
ENDAST OM VARAN ÄR SKADAD.

Retur

Vi accepterar returer endast av dessa skäl.

ENDAST OM VI SKICKER FEL STORLEK
ENDAST OM VARAN ÄR SKADAD.

Byte

Du kan byta valfri vara i annan färg eller storlek så länge de finns i lager hos oss.

Alla byten är acceptabla så länge produkten inte används. Vi täcker inte returfrakt.

Registrera bara ditt byte och skicka in ditt spårningsnummer så skickar vi ersättningsvaran(erna) inom 4 arbetsdagar. När din bytesorder har skickats kommer du att få en leveransbekräftelse via e-post med alla spårningsdetaljer och den bör nå dig enligt normal leveranstid.

Observera att du endast kan byta varan mot en annan storlek eller färg av samma stil. Om du vill byta på ett annat sätt ber vi dig kontakta vår supporttjänst via Instagram eller mejl.

VI TAR INTE ANSVAR OM KUND VÄLJER FEL STORLEK

PRODUKTPROBLEM

Om det skulle uppstå en skada eller produktproblem, vänligen registrera ditt klagomål och ge en detaljerad beskrivning av problemet och bifoga ett foto av problemet om möjligt.

Vi granskar ditt klagomål och återkommer till dig med en lösning, normalt sett inom en arbetsdag. Vi kommer först att se om det är möjligt att reparera eller åtgärda felet, och i annat fall byta ut produkten.

INTE FÖR FEL STORLEKAR

Beställningsproblem

Om du har några beställningsproblem, skicka ett e-postmeddelande till [email protected] inklusive ditt beställningsnummer och en beskrivning av vad som är fel med din beställning. Vi återkommer till dig så snart vi kan, normalt sett inom 24 timmar.

Det bästa sättet att lösa det snabbt är att


Submit a Ticket